czwartek, 12 listopada 2009

Sklero Repo & Globalny Odlot - W kolorowych paletach ( Dj Pstyk




Szczerze, nie miałem pojęcia o istnieniu tych kolesi, ale dzięki opisowi na gadu DJ Pstyka już mam :) Od pierwszych taktów powalił mnie bit, który po prostu MIAŻDŻY...Przywołuje ere rapowego golden age'u, a pierwsze skojarzenie wogle z kawałkiem miałem - "brzmi jak polski Mic Geronimo". I nie mówię tu o żadnym kserowaniu stylu czy coś, na prawdę tak uważam :) Bit, który wchodzi w refrenie plus cuty Pstyka to dla mnie majsterPstyk, eeee, majstersztyk :)). Takie ciary na plecach wywołują u mnie ostatnio tylko bity Bob'Air'a :)) Jeśli chodzi o nawijkę, to nie jaram się nią tak jak bitami, aczkolwiek ten trochę "brudny" styl może się spodobać. Klip wg. mnie to też pięknota - niby nic szczególnego, ale ma właśnie TEN klimat back in the days :)
Także chopy, dobra robota, ja sie jaram, wpadajcie na jakieś koncerciwo do Kato, to na bank wjeżdżam :))
Na koniec dla porównania, żeby nie być gołosłownym - Mistrz
MIC GERONIMO





Peace, Eneka.

P.S. Wczoraj odebraliśmy klip do "Tekstów" od Koprucha...będzie miazga, hehe. Jeszcze tylko nagramy intro, Muzzy trzaśnie okładkę i heja!
Gdyby ktoś miał ochotę na przedpremierowy pokaz może wbijać do mnie.
Trzimcie sie.

Brak komentarzy: