niedziela, 9 maja 2010

Niusy.


Nasz człowiek Szyna organizuje kolejną imprezę. Jeśli będzie tak grubaśnie jak na Małpie, a nie ma powodów by w to wątpić, to polecam. :)


Przy okazji... Dostałem dziś info od jednego z chłopaków z wrocławskiego J&J. Wrzucają właśnie  do sieci pierwszy singiel z płyty "Po prostu dalej z wiarą". Znajduje się właśnie tam:

JJ - Tym żyje, żyjesz, żyjemy.

I niżej podpisany poleca to z całą odpowiedzialnością, bo jeśli są jacyś młodzi i interesujący, to właśnie oni. Dodam, że widziałem ich na koncercie. Wierzcie mi, wyobraźni im nie brakuje. :)


Rzekłem,

Elien.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

oj, panowie nie wiem jak ot napisać. ale pasujecie do J&J (jeśli dobrze skumałem?)

może nie dokońca ale kawalek tytułowy z Waszej ostatniej płyty z tym utworem mi pasuje do siebie jak kebab i sos czosnkowy.. ;)


ps. czekam na t-shirty, bo logo jest calkiem przyjemne.

spons, pozdro panowie!