środa, 27 stycznia 2010

PHFNG - fat comeback



Uff, jeszcze żyję emocjami z wczorajszego meczu szczypiornistów. Fantastyczne widowisko. Brawo Wenciaki! Czekam na sobotę i niedzielę. :)

Tymczasem wracamy do rzeczywistości. Płyta skończona. Ogarniamy patronaty, okładkę i pozostałe drobiazgi w rodzaju sieci dystrybucji. Wszystkich zainteresowanych informuję, że już w połowie lutego wjeżdżamy z promomixem, teledyskiem i całą resztą. :)
Wygląda na to, że pierwszymi którzy zapoznają się z zawartością będą ci, którzy 19.02.2010 pojawią się w Klubie Muzycznym Bohema w Zabrzu. Gorrrąco zapraszamy, imprezę nakręcają DJ HWR i DJ Bambus, PHFNG wieńczy dzieło, aaaaajjt!

Ain`t nothing like hip-hop music!

Rzekłem,

Elien.


7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

czekam.;)

Natalis pisze...

ee no okładka pierwsza klasa :)

Anonimowy pisze...

nie wiedzaiłem że wogóle ta kapela jeszce istnieje...skąd mozna dostac jakieś sample

PHFNG pisze...

@Natalis. Wysłałem Ci maila, zgodnie z umową. :)

@Anonimowy. Sample?

pinked pisze...

czekam czekam :)

hamba pisze...

Właśnie dzisiaj dostałem.

Unknown pisze...

Pamietam was z AToMiStyka:)
U mnie na stronie Macie Już baner do tego Bloga Jeżeli bedziecie chcieli zmienić adres to piszcie mi na maila miasystem@wp.pl

Strona to http://rastafarianie.pl
400cp dziennie :)