niedziela, 6 września 2009

Katastrofa


A nawet zupełna klęska. Jak to? Ledwo zremisować z zespołem tej klasy? Po tym jak sobie radzili z nią i Engel, i Janas? I to po tym wiosennym meczu w Belfaście? Nic mnie nie drażni tak, jak to nasze dzisiejsze biadolenie i pisanie wielkimi literami, że jeszcze mamy matematyczne szanse. A następnie siadanie z kalkulatorem i szklaną kulą, i liczenie ile to punktów musimy ugrać oraz co by było, gdyby... Jakim trzeba być naiwniakiem, żeby w ogóle sugerować, że możemy wygrać wyjazdy ze Słoweńcami i Czechami. A nawet jeśli - w dupie mam nawet 15:0 ze Słowenią (podobnie jak nie uznałem za zmazanie win 10:0 z San Marino). Wczoraj okazało się ile warte jest takie gadanie. Wolałbym podwójne 1:0 i komplet punktów.
A wystarczyło po prostu zagrać z pełnym zaangażowaniem i wykorzystać swoje możliwości. Tymczasem M. Lewandowski w udawaniu drewna był nie gorszy, niż Rasiak, Błaszczykowski grał koszmarnie i bez efektów, Roger ni chu-chu, Dudka i Żewłak byli wolni jak muchy w smole, Krzynówek strzelał na wiwat, Murawski jakby go nie było... Strzały i akcje na palcach jednej ręki...
Jedynie Boruc (który zna 1000 bitów), Obraniak (śpiewający hymn!) i Brożek (chyba jednak znów bez transferu) mnie nie wrukwiali. Wymowna była scena, w której Leo uderza głową w osłonę ławki...
Nie będę dyskutował czy lepiej było grać od początku 4-4-2, czy 4-2-3-1, bo nie lubię gdybać. Wystarczy, że niedawno ta sama paka w meczu bez stawki pokonała w ładnym stylu Greków. A wczoraj? Czyżby znów zlekceważono przeciwnika? A może zbyt długo znów pisano o tym, że MUSIMY wygrać? A może nasza gra jest dodatkowo "bogatsza" o czynnik losowości? Nie wiem. Jestem piekielnie rozczarowany i zły. I póki co poczekam aż mi przejdzie.

Rzekłem,

Elien.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

I TAK NAJLEPSZY BYł KOMENTATOR - CYT. BARDZO WAZNY MECZ DLA POLSKI, KTOREGO NIE MOZEMY WYGRAC- KONIEC CYTATU



NIECH KAZDY PRZEMYSLI TE SLOWA


MARCINB FROM OBERSCHLESIEN

Anonimowy pisze...

czy znacie kogoś kto mógłby Dariuszowi aka ulizana cipka uciąć jęzora :):) kłerwa ciulika się słuchać nie da