środa, 23 grudnia 2009

Adam Nawałka


Adam Nawałka nie przedłużył kontraktu z GieKSą. Przedstawił też swoje stanowisko w sprawie.

"Największą satysfakcją dla trenera jest widzieć postępy u swoich zawodników i patrzeć jak czerpią przyjemność z gry. Tak było podczas mojej pracy na Bukowej. Chciałbym w tym miejscu podziękować wszystkim w klubie, poczynając od Zarządu, a w zasadzie zarządów klubu, z którymi miałem przyjemność współpracować, poprzez wszystkich pracowników etatowych klubu na wspaniałych kibicach GieKSy kończąc. Nigdy się na nikim z nich nie zawiodłem i mogę śmiało powiedzieć, że wszystko czego oczekiwałem podczas mojego pobytu w Katowicach zawsze było spełnione. Zaangażowanie wszystkich tych ludzi w pracę na rzecz GKS było i jest ogromne, a kibice to wielki potencjał tego klubu! Decyzja o zakończeniu współpracy z GieKSą nie była łatwa, a podjęcie jej było poprzedzone rozmowami i kilkunastodniowymi przemyśleniami."

Cóż, od dawna nie było w tym klubie trenera, który odcisnąłby na nim takie piętno i zostawił po sobie kawał solidnej roboty. Panie Trenerze, dziękuję i życzę sukcesów.

Rzekłem,

Elien.

Brak komentarzy: